Salesforce and Vonage

Salesforce® CTI Integration

We’ve placed Salesforce CTI integration at the very heart of our cloud-based call center software. This lets your team create exceptional customer experiences that help serve better and sell more.

  • Unrivaled access to your rich customer data
  • Make connections more personal
  • Be more efficient across every channel

Get in touch

Oops, something isn't right. Please try again.
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
requiredFieldMsg

Отправляя эту информацию, вы соглашаетесь на то, что с вами будут связываться по телефону и электронной почте относительно интересующих вас продуктов и услуг. Ваши данные будут обработаны в соответствии со следующими условиями: политика конфиденциальности.

Illustration of people celebrating.

Благодарим за обращение!

Наш специалист свяжется с вами в ближайшее время. А пока можете ознакомиться с информацией об обновленной компании Vonage и узнать, как мы делаем коммуникации более гибкими, интеллектуальными и персональными, чтобы наши клиенты всегда были в лидерах.

Icons of SMS, phone, online, email communications

Delight customers across every channel

More than just a cloud telephony platform, Vonage Contact Center, designed for Salesforce has full omni-channel support, with access to complete engagement histories, no matter where.
  • Your team can access every detail to help personalize conversations
  • Dynamic routing sends customers to the best available agent
  • Prioritized call lists free your sales teams to focus on what they do best - selling
Illustration of people using technology.

Unleash your team's full potential

Deep Salesforce CTI integration and a simple interface release your team from tech concerns.
  • Get the right tools, when and where you need them
  • Make every conversation personal
  • Act intuitively and let conversations flow
Illustration of person in front of laptop browser displaying charts and dashboard

Seamless Salesforce integration

The best way to help your team is to provide them a clear path to the right targets.
  • Present agents with the information they need
  • Manage and optimize your performance and ROI with automated activity logging
  • Scale your business with ease