Improve Service

Service KPIs: 18 things to consider

KPIs have many different names and can be either a framework for customer service success or a ball and chain which removes an agent and manager’s flexibility and creativity. The most important aspect of a KPI is that it should improve the service you deliver. So are you using the right ones and looking for the right data?

  • What KPIs you should be measuring
  • How to use the data you have more effectively in driving improvements
  • 18 considerations to help shape your KPI measurements

Download now

Oops, something isn't right. Please try again.
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
requiredFieldMsg

Отправляя эту информацию, вы соглашаетесь на то, что с вами будут связываться по телефону и электронной почте относительно интересующих вас продуктов и услуг. Ваши данные будут обработаны в соответствии со следующими условиями: политика конфиденциальности.

Illustration of people celebrating.

Благодарим за ваш интерес!

Мы уверены, вам понравится статья "КПЭ обслуживания клиентов: 18 важных аспектов"