Salesforce CTI

The Advanced Guide to Salesforce Telephony Integration

Welcome to the complete guide on Salesforce Computer Telephony Integration. Everything you need to know about Salesforce CTI is contained within these few pages. This guide was created to help you understand what it is and how it works. You’ll also learn about the many benefits that come from integrating inbound and outbound calling with Salesforce.

  • What is Salesforce CTI?
  • Best practices to implement Salesforce CTI
  • Using Salesforce CTI to set up Salesforce Call Center
  • What to look for in a vendor
  • The benefits & features you can expect for service, support, and sales teams

Download now

Oops, something isn't right. Please try again.
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
Это поле обязательно для заполнения
requiredFieldMsg

Отправляя эту информацию, вы соглашаетесь на то, что с вами будут связываться по телефону и электронной почте относительно интересующих вас продуктов и услуг. Ваши данные будут обработаны в соответствии со следующими условиями: политика конфиденциальности.

Illustration of people celebrating.

Благодарим за ваш интерес!

Мы уверены, вам понравится статья "Расширенное руководство по интеграции телефонных систем Salesforce"